HTML

It's my life

stories, favourites, poems

Friss topikok

calendar

June 2024
Mon Tue Wed Thu Fri Sat Sun
<<  < Archív
1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30

2008.03.25. 21:18 barbuss

a rohadt életbe is mááár...

Nem igaz, komolyan mondom

Létezik egy oldal(www.mailfriends.de) amelyen tök jófej emberekkel lehet megismerkedni, és nem mellesleg még a nyelvtudásomat is fejleszteni tudom

De néhanapján olyan bunkeszokat is ki lehet fogni...

 a minap egy belga 16 éves "úriember" írt egy rövid üzit, h szívesen levelezne velem

ok-mondom én, megadtam az e-mail címemet és vártam rövid bemutatkozását, ami szinte egy óra elteltével meg is érkezett...

ezt követően én is jellemeztem magam pár mondatban, sztem nyelvtanilag is tök rendben vol

erre a válasz: van barátod?

pfff. van-hazudtam

volt már szexuális tapasztalatod? lefeküdtél már  a mostan pasiddal?

nem nem. mondtam én de most mesélj te is

erre írt egy mondatot: nekem már volt szexuális tapasztalatom...és azóta nem ír

 

KÉRDEM ÉN: EGY 16 ÉVES KIS SZAR NYÁPIC GYEREK HOGY JÖN MÁR AHHOZ H AZ ALAPJÁN HATÁROZZON MEG EMBEREKET, H LEFEKÜDT-E MÁR VKIVEL VAGY SEM?

ezen nagggyon-nagggyon felhúztam most magam...

de most már vmivel jobb h kiírtam magamból:-)

Leave a comment

Trackback address for this post::

https://barbuss.blog.hu/api/trackback/id/tr63396594

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

No feedback.
süti beállítások módosítása